Mời quý độc giả đón đọc số tiếng Anh (Số I tháng 11/2017)

Thứ hai - 13/11/2017 21:34

FORUM OF RADICAL, COMPREHENSIVE RENOVATION OF EDUCATION AND TRAINING

  1. Nguyen Minh Thuyet: Learners’ quality and competence-based reform of general education program
  2. Nguyen Vinh Hien: Key points of the radical and comprehensive reform in Vietnam's education and training system

EDUCATION MANAGEMENT

  1. Nguyen Thi My Loc: Educationnal administration and educational management
  2. Pham Hong Quang: Strategic measures for retraining teachers in Vietnam in the current period
  3. Nguyen Van De: Discussion on the teacher training competencies in universities/faculties of education in Mekong delta region
  4. Dinh Quang Bao - Nguyen Thi Kim Oanh: Innovation in teacher training content
  5. Thai Van Thanh: Enhancing capability for university faculty/department administrators to meet the requirements of education innovation and international integration

THEORY OF EDUCATION - TEACHING

  1. Dao Tam - Pham Nguyen Hong Ngu: Designing and using situations in teaching Mathematics based on RME’S core principles
  2. Tran Vui: Understanding concepts and core mathematical skills in solving open-ended realistic problems
  3. Cao Cu Giac: Some effective strategies for teaching Chemistry in high school
  4. Phan Thi Thanh Hoi: Develop creative competency for students through experiential learning activities for Biology grade 6
  5. Nguyen Thi Coi: Competence-based reform of teaching history at Vietnam's schools
  6. Hoang Thi Phuong: Infant-toddler education in Vietnam: from theory to practice
  7. Nguyen Duc Minh: Assessment in education - prerequisite for success of education objectives for sustainable development goals
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn http://tapchigiaoduc.moet.edu.vn là vi phạm bản quyền
 Từ khóa: mục lục, số tiếng Anh

Tổng số điểm của bài viết là: 5 trong 1 đánh giá

Xếp hạng: 5 - 1 phiếu bầu
Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Thăm dò ý kiến

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây